Prelucrarea datelor cu caracter personal | Fiona Spa Expert

NOTA DE INFORMARE CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Aceasta Nota de Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal (denumita in continuare „Declaratia de Confidentialitate”) se refera la prelucrarea de catre noi a datelor dumneavoastra cu caracter personal astfel incat:


  • Sa va putem oferi produsele si serviciile noastre,
  • Sa urmarim indeaproape solicitarile pe care ni le adresati si sa indeplinim aceste solicitari,
  • Sa gestionam eficient relatia si contactele pe care le aveti cu noi
  • Daca va exprimati acordul, sa va trimitem anumite comunicari de marketing si invitatii pentru anumite sondaje.


Care dintre datele cu caracter personal vor fi colectate?

Vom colecta urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

  • Numele, prenumele si modalitatea de adresare (Doamna, Domnisoara, Domnule),
  • Informatii despre interactiunile dintre dumneavoastra si noi, precum istoricul relatiei dumneavoastra cu noi si tranzactiile cu noi, inclusiv, spre exemplu, vizitele in showroom-urile noastre, achizitiile pe care le-ati facut
  • Informatii despre interesele si preferintele dumneavoastra,
  • Informatii despre consimtamintele pe care ni le-ati acordat si despre gestionarea de catre noi a acestor consimtaminte (inclusiv, de exemplu, pastrarea evidentelor si prelucrarea retragerii consimtamantului.


Scopurile si temeiurile legale care stau la baza prelucrarii datelor cu caracter personal

Scopuri si temeiuri legale

  • Urmarirea indeaproape si indeplinirea solicitarilor
  • Executarea unui contract sau Interesul legitim urmarit de Operator(i) sau de o terta parte.


Implementarea contractelor:

  • Pentru a implementa contracte
  • Pentru a va oferi produsele si serviciile noastre.
  • Executarea unui contract 

Evaluarea si imbunatatirea calitatii produselor, serviciilor si relatiilor noastre cu clientii:

  • Pentru evaluarea si imbunatatirea calitatii produselor si serviciilor noastre,
  • Pentru activitati R&D (de cercetare si dezvoltare),
  • Pentru a va trimite sondaje privind gradul de satisfactie pentru a intelege experienta dumneavoastra in calitate de client cu privire la produsele noastre, la managementul relatiei noastre cu clientii, la produsele si serviciile noastre (fara cercetare de marketing sau continut de marketing inclus). Pentru evaluarea si imbunatatirea calitatii produselor si serviciilor noastre, precum si pentru R&D (cercetare si dezvoltare), datele dumneavoastra personale pot fi de asemenea anonimizate si, ca atare, utilizate de alte entitati mentionate ca destinatari ai datelor in sectiunea „Destinatarii datelor dumneavoastra personale” de mai jos.


Temeiuri legale - Interesul legitim urmarit de Operator(i) sau de o terta parte

Trimiterea de comunicari de marketing si sondaje de marketing:

Pentru a va trimite mementouri (reminder-uri) care pot include continut comercial referitor la produs si la reinnoirea oricarui serviciu oferit de noi care urmeaza sa expire (de exemplu, memento-uri de intretinere/mentenanta si memento-uri pentru controalele tehnice.

  • Pentru a va informa despre ofertele de produse care sunt personalizate sau relevante
  • Pentru a va trimite informatii despre evenimentele pe care le organizam si invitatii la acestea.
  • Pentru a va contacta si a va trimite sondaje de cercetare de marketing si sondaje cu continut de marketing, reclama sau promotional care va privesc pe dumneavoastra, preferintele si asteptarile dumneavoastra si sa le monitorizam pentru a receptiona opinia dumneavoastra. Ceea ce veti primi de la noi va fi relevant si util pentru client. De asemenea, ne dorim sa va ascultam si sa intelegem interesele, preferintele si asteptarile dumneavoastra prin crearea profilului dumneavoastra de client pe baza unei analize a informatiilor pe care le colectam despre dumneavoastra. Acesta va fi apoi folosit pentru a personaliza comunicarile cu dumneavoastra si pentru a va oferi oferte, reclame si invitatii personalizate. Am putea, spre exemplu, sa analizam istoricul achizitiilor dumneavoastra si/sau diferitele interactiuni pe care le-ati avut cu noi (incluzand, spre exemplu, vizitele dumneavoastra pe site-ul(-rile)) noastre sau, daca acceptati sa primiti emailuri de la noi, putem vedea daca deschideti si cititi emailurile, ceea ce ne arata ce va intereseaza, permitandu-ne sa ne asiguram ca orice alte informatii pe care vi le furnizam va sunt utile si relevante.


Temeiuri legale

Consimtamantul dumneavoastra (exprimat separat)

Gestionarea datelor dumneavoastra personale:

Pentru a centraliza, combina, partaja, actualiza si rectifica datele personale pe care ni le-ati oferit noua. Ce inseamna acest lucru? Datele dumneavoastra personale sunt pastrate in sisteme centrale operate de noi.

Facand acest lucru, Fiona Spa Expert isi propune sa:

• gestioneze datele dumneavoastra personale intr-un mod eficient (spre exemplu, prin centralizarea datelor personale putem sa le mentinem actualizate si corecte si sa organizam partajare lor mai usor),

• va ofere cea mai buna experienta de client posibil,

• sprijine si faciliteze anumite activitati descrise in aceasta sectiune „Scopurile si temeiurile legale care stau la baza prelucrarii datelor dumneavoastra cu caracter personal”. - Pentru a va gestiona consimtamantul (spre exemplu, pentru a urmari daca acceptati ca noi sa va trimitem materiale de marketing).


Temeiuri legale

Interesul legitim urmarit de Operatori sau de o terta parte

Partajarea obligatorie din punct de vedere legal a datelor dumneavoastra personale:

  • Pentru a ne indeplini obligatiile legale (spre exemplu, pentru a respecta o hotarare judecatoreasca sau o dispozitie ori solicitare din partea unei autoritati (de ex. politie), pentru a ne indeplini obligatiile fiscale).

Durata pastrarii datelor dumneavoastra personale

Datele dumneavoastra personale nu vor fi pastrate mai mult decat este necesar pentru a atinge scopurile declarate in aceasta Declaratie de Confidentialitate. Cand nu mai este necesar, datele dumneavoastra personale vor fi sterse sau anonimizate. Politicile si procedurile noastre se bazeaza pe urmatoarele criterii pentru a determina perioadele de retentie a datelor personale in contextul scopurilor descrise anterior:

  • Perioada de timp care a trecut de la ultima dumneavoastra interactiune cu noi;
  • Sfarsitul relatiei contractuale cu dumneavoastra;
  • Orice litigiu sau disputa concreta sau potentiala (spre exemplu, avem nevoie de aceste informatii pentru a initia sau a ne apara intr-un litigiu), caz in care vom pastra datele dumneavoastra pana la definitivarea respectivei dispute;
  • Obligatii legale de retentie a datelor dumneavoastra personale (spre exemplu, in scopuri fiscale), caz in care vom pastra informatiile dumneavoastra atat timp cat este necesar conform respectivei obligatii.

Cerere oferta
Cerere oferta